ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

Balea Gel za umivanje s cvijetom lotusa


Ovaj proizvod dolazi u pakiranju od 150 ml i cijena mu je oko 15 kn što je vrlo povoljno. Namijenjen je normalnoj i mješovitoj koži. Ovo je zapravo moja prvi gel za umivanje koji sam probala i sada sam mu se opet vratila jer mi je bilo potrebno nešto što nije previše agresivno, a opet nešto što će odraditi posao, a ovaj gel mi to definitivno pruža.



Sam gel je prozirne boje, ima predivan osvježavajući miris što ja kod gelova za umivanje općenito
jako volim. Nije agresivan te ne izaziva nikakve iritacije. Odličan je za svakodnevno korištenje. Pruža koži osjećaj čistoće i svježine. Ne isušuje kožu niti je masti već održava prirodni balans kože. Mislim da se ovaj proizvod definitivno isplati isprobati zbog toga što je jako jako povoljan, a svoj posao odrađuje fenomenalno. Moja koža nije previše problematična, tu i tamo se pojavi koji prištić tako da mi ovaj gel super odgovara. Ne znam koliko bi pomogao vama s više prištića/akni jer nije toliko agresivan ali u slučaju da želite pustiti malo kožu da odmara i maknuti se od agresivnijih proizvoda mislim da je ovo idealno rješenje.




Jeste li vi isprobale ovaj gel za umivanje? Ako da, koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentare!

Nema komentara:

Objavi komentar