subota, 4. veljače 2017.

O meni

Bok, moje ime je Barbara. Šminkom sam se počela zabavljati prije otprilike 4 godine i iz dana u dan sve više sam se interesirala za nju.
Nisam pohađala kozmetičku školu niti sam išla na tečajeve šminkanja, ali se svakodnevno igram kako sa preparativnom, tako i sa dekorativnom kozmetikom u svom malenom make-up kutku.
Na ovom blogu pisatI ću o raznim trikovima u šminkanju koje sam otkrila i koji mi pomažu, pripremati ću razne stvarčice koje možete i vi same napraviti kod kuće te ću pisati recenzije. Proizvode koje budem recenzirala uglavnom su kupljene mojim novcem, a u slučaju da neki proizvod dobijem na recenziju to će biti naglašeno i nikako neću promovirati proizvode koji mi ne odgovaraju i ne budu mi se svidjeli!
U svakom slučaju otvorena sam za suradnje sa raznim brendovima ali će recenzije uvijek biti u potpunosti iskrene! 😃

2 komentara: