nedjelja, 28. svibnja 2017.

NIVEA Osvježavajući gel za umivanje

Gel za umivanje dolazi u plavom pakiranju od 150 ml a cijena mu je oko 40 kn. Sam gel je svjetlo plave boje i ima prekrasan osvježavajući miris koji vas automatski razbudi i osvježi.
NIVEA Osvježavajući gel za umivanje obogaćen vitaminom E i Hydra IQ, dubinski čisti i održava prirodnu vlažnost kože. Osvježavajuća formula oživljava kožu. REZULTAT: Koža je temeljito očišćena uz osjećaj svježine nakon čišćenja.
Dubinski čisti i održava prirodni balans vlažnosti kože
Oživljava kožu zahvaljujući osvježavajućoj formuli
Formula s vitaminom E blaga je za kožu



MOJE MIŠLJENJE:
Definitivno jest jedan od meni najdražih drogerijskih gelova za umivanje. Ima predivan osvježavajuć miris, koža se nakon njega zbilja osjeća dubinski očišćena te nije agresivan. Pruža koži osjećaj svježine i čistoće a pri tome je ni isušuje već se kao što i sami kažu, stvarno brine o održavanju prirodnog balansa kože.  Pošto moja koža nije previše problematična, odnosno ne borim se s aknama i puno prištića ne mogu svjedočiti koliko bi učinkovit bio na jako problematičnoj koži. No na mojoj koži se pokazao jako dobro. Definitivno je barem 50% smanjio nastanak novih prištića i porješavao one koji su nastali prije korištenja ovog proizvoda. Nije da na licu nemam niti jedan prištić, jer mi se to nije dogodilo nikad, međutim količinu je definitivno umanjio.

Nema komentara:

Objavi komentar