utorak, 2. svibnja 2017.

Makeup revolution Ultra Sculpt & Contour kit

Danas ću vam pisati recenziju o Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit paleti koja sadrži bronzer, highlighter i rumenilo. Cijena mu je 45 kn a dobijete 11 g proizvoda. Dolazi u plastičnom pakiranju koje nije baš neke kvalitete, no s obzirom na cijenu meni ne smeta jer mi se sam proizvod jako sviđa. Makeup Revolution kozmetiku možete pronaći na ''PINK PANDA'' stranici. (link za proizvod bit će na kraju recenzije)
Dakle kao što sam i rekla, proizvod se sastoji od tri dijela.

Prvi dio jest bronzer, koji je meni definitivno najdraži u ovoj cijeloj paleti. Dosta je pigmentiran, lijepo se nanosi i lagano se blenda. Ima topliji podton te po mom mišljenju daje savršeni ''osunčani'' izgled, a nije narančast što mi se jako sviđa. Možete ga lijepo dozirati tako da imate mogućnost s njime napraviti prirodniji i dramatičniji izgled.

Drugi dio proizvoda je highlighter. Ima jaku pigmentaciju i nema one jake šljokice koje izgledaju potpuno neprirodno, već je lijepo mljeven i daje vam više prirodniji izgled. Također ga možete lako dozirati i napraviti da izgleda kao više prirodan i suptilan sjaj a opet možete i pojačati pigmentaciju.

Što se trećeg dijela tiče, meni se ovo rumenilo nije baš svidjelo. Razlog tome je što rumenilo ima jako puno sjaja u njemu, doslovno da nije toliko rozo, bi ga se moglo nositi kao highlighter a meni se to nikako ne dopada. Ja inače volim mat rumenila ili one s jako malo sjaja tako da je ovo za mene previše i zbog toga mi se nije svidjelo. Što se tiče same teksture i nanošenja sve je odlično kao i kod prethodna dva dijela tako da ako volite takva rumenila, mislim da bi vam se ovo moglo svidjeti.

Jeste li vi isprobale ovu paleticu? Ako da, koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentare!

https://www.pinkpanda.hr/proizvod/makeup-revolution-iconic-contour-paleta-smoulder-79_413?ap=false (link za proizvod)

Nema komentara:

Objavi komentar