petak, 5. svibnja 2017.

Vichy normaderm gel za čišćenje lica


Bok cure! Za danas sam vam pripremila recenziju gela za čišćenje lica. U pitanju je Vichy normadem gel za čišćenje lice za koji obećavaju da:
Gel za čišćenje bogat je salicilnom kiselinom i totarolom za čišćenje te Eperulineom za djelovanje protiv nadraživanja. Vaša je koža čista, glatka i vidljivo zdravija.Istovremeno iznimno učinkovit i nježan ovaj gel poštuje Vašu kožu, čak i osjetljivu.
Njegova tekstura gela daje Vam osjećaj ugode pri čišćenju, lako se nanosi i ispire.


Ja sam koristila samo testere ovog proizvoda no inače dolazi u pakiranju od 200 ml i ima pumpicu te djeluje dosta luksuzno, a cijena mu je oko 100 kn.
Ja sam ovaj gel koristila tako što bih prvo namočila lice toplom vodom zatim utrljala gel, isprala i ponovila postupak kako bi bila sigurna da sam skinula apsolutnu svu šminku a i u pakiranju dobijete količinu za najmanje dvije upotrebe. Gel je prozirne boje i jako osvježavajućeg mirisa. Skida šminku do zadnje mrvice i odlično se pjeni. Ostavlja kožu mekom i dubinski čistom. Pošto sam imala samo tri testera ne mogu baš reći da mi je značajno promijenio nešto na koži lica i slično ali mogu reći da zbilja odlično skida šminku i stvarno osjećate da vam je koža detaljno očišćena. Nije mi izazvao apsolutno nikakve iritacije. Jako je nježan na koži i vrlo se lako nanosi i ispire. Ja sam u potpunosti uživala u njemu i sasvim je moguće da ću ga kupiti u i full size-u!

Nema komentara:

Objavi komentar