srijeda, 17. svibnja 2017.

Vichy DERMABLEND tekući puder

Danas ću vam malo govoriti o Vichy DERMABLEND tekućem puderu u nijansi 25 NUDE. Naime ja sam dobila tester ovog pudera i tako ga isprobala ali inače dolazi u crnom pakiranju od 30 ml a cijena mu je oko 140 kn.
VICHY kaže:
Formula korektivnog tekućeg pudera Dermablend spaja visoku koncentraciju pigmenata za optimalno prekrivanje i vrlo razmazivu teksturu, toliko laganu da se stapa s kožom za vrlo prirodan rezultat i savršen osjećaj ugode tijekom cijeloga dana. U kontaktu s epidermisom tekstura postaje još više tekuća za maksimalnu disperziju boje u svrhu savršenog prekrivanja nedostataka na koži bez mjestimičnih nakupina i učinka suhe maske.
Ovaj puder Vam nudi trostruko djelovanje: visoku moć prekrivanja 16h + izvorni rezultat ljepote - optimalni osjećaj ugode: 24-satna hidratacija.


Moje mišljenje

Moj tester je bio u nijansi 25 in the nude. Što se same nijanse tiče, ne znam da li je kod svake različito, ali ova je  sebi imala dosta narančastog podtona što se na licu i vidjelo. Naime nije izgledalo jako užasno i totalno neprirodno već se zbog tog narančastog podtona više primijetio na licu nego ostali puderi. Gušće je teksture međutim lagano se nanosi i blenda. Nije težak na licu i ima dosta visoku prekrivnu moć tako da mislim da bi se vama s problematičnijom kožom mogao svidjeti. Moja koža je normalna s pokojim suhim dijelovima međutim ovaj puder suhe dijelove nije naglasio i lijepo je prekrio nepravilnosti. Ja sam ga nosila nekih 8 h i izgled na koži se nije promijenio od početka nanošenja do skidanja što definitivno potvrđuje njegovu postojanost. Njegova završnica nije niti mat niti pretjerano sjajna već taman negdje između te vam zbog toga daje prirodniji izgled koži. Kao što sam prethodno pomenula, ima narančasti pod ton međutim tijekom dana mi nije oksidirao još više već je ostao onakav kakav je bio odmah nakon nanošenja. Ni tijekom nanošenja ni kasnije kroz dan, nije se ''lomio'' na licu i nije ostavljao čudne flekice već se od početka lagano blendao i ravnomjerno rasprostranio po cijelome licu.

Jeste li vi isprobale ovaj tekući puder? Ako da, koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentare!

Nema komentara:

Objavi komentar