četvrtak, 27. travnja 2017.

Pure and natural Moisturizing day care



Bok cure! za danas sam vam odlučila pripremiti recenziju o niveinoj kremi za lice.Ova kremica dolazi u plastičnoj ambalaži u kojoj dobijete 50 ml proizvoda Cijena joj je 50 kn a možete ju pronaći u svim drogerijama.

NIVEA:

Blaga Pure and Natural hidratantna dnevna krema za normalnu i mješovitu kožu s organskim uzgojenim uljem bio argana i bio aloe vera.

  • podržava prirodnu ravnotežu kože
  • koža je glatka i svježa tijekom cijelog dana
  • vraća prirodno zdrav sjaj vašem tenu 

Moje mišljenje:

Ja sam ovu kremu koristila gotovo dva mjeseca i već mi je pri kraju. Mackam se s njom svaki dan i zbilja vidim razliku. Koža mi više nije dehidrirana i izgleda zdravije i sjajnije. Nije preteška na licu, brzo se upija i lijepo miriše. Krema nije ni premasna ni pretekuća što mi se jako sviđa jer nemam onaj masni i teški osjećaj na licu zbog kojega sam nekada i izbjegavala klasične kreme za lice. Mislim da je ova krema odlična za vas koje ne volite onaj teški i masni osjećaj na vašem licu nakon nanošenja kreme, ali opet želite nešto hidratantno i njegujuće za vašu kožu. Cijena joj je za jednu kremu sasvim solidna po mom mišljenju i mislim da se isplati uložiti u nju. Kao što sam i rekla u nekoj od prethodnih recenzija i ponavljat ću sto puta mislim da je bolje uložiti više u dobru kremu ili bilo što, što se tiče njege vaše kože nego na supu maskaru, jer i šminka treba nekakvu dobru podlogu i bolje će funkcionirati na njegovanoj koži! Sve u svemu imate moje preporuke što se tiče ove kremice!

Jeste li vi isprobale ovu kremu? Koja je vaša omiljena krema za lice? Pišite mi u komentare

Nema komentara:

Objavi komentar