subota, 25. veljače 2017.

AVON Pore penetrating black mineral mask

Danas ću vam ispričati nešto o Avon pore penetrating black mineral maski za dubinsko čišćenje pora. Moja koža trenutno je normalna i ide ka suhoj strani ali na ljeto je masna i počinju mi se pojavljivati prištići što me je dovelo do toga da isprobam ovu masku.




Pakirana je u kartonskoj kutijici i dolazi u klasičnoj tubici sa plastičnim čepom. Kada je tek nanesete na lice ona je crne boje, a kada se krene sušiti postaje svjetlo siva i to vam je znak da je trebate isprati. Ima 75 ml i cijena joj varira od kataloga do kataloga. U tekućem katalogu cijena joj je 28 kn.

Avon kaže da ova maska umanjuje višak masnoće na koži, dubinski čisti, matira i osvježava kožu, pomaže spriječiti nastanak novih prištića i te da umanjuje vidljivost nesavršenosti na koži.
Maska sadrži 0.5% salicilne kiseline koja pomaže u sprječavanju i sušenju prištića.
Kada mi je koža masna koristim je i do dva puta tjedno,međutim kada su u pitanju hladniji dani i kada mi je koža više suha koristim je najviše jedan puta tjedno zbog toga što je na malo agresivnijoj strani s obzirom na to da je najviše namijenjena masnoj i koži sklonoj prištićima i aknama. 

Koristim je već godinu dana i nikada mi nije izazvala nikakve iritacije ali je obavezno zaobilazim kada mi je koža suha i kada se peruta.

Što se tiče toga da dubinski čisti lice i sprječava nastanak prištića, s time se u potpunosti slažem. Vidljivo mi umanji i isuši prištiće nakon samo jedne upotrebe. Koža je nakon što isperete ovu masku, mekana na dodir i osjećate svježinu i čistoću vaše kože.
Nakon 2/3 korištenja ove maske, primijetila sam i veliku razliku u veličini mojih pora, ona ne samo da ih je očistila nego ih je i suzila što je, naravno, želja svake djevojke/žene, zar ne? 




UPOTREBA: Tanak sloj nanijeti na lice i pričekati da se maska iz crne promjeni u svjetlo sivu boju ( otprilike 10-15 min). Kada se osuši, temeljno je isprati toplom vodom i osušiti tapkanjem. Koristiti je 2-3 puta tjedno. 
Ja sam s ovom maskom oduševljena i od kad sam je počela koristiti nije se desilo da je nisam imala kod kuće, uz onu koju koristim imam barem još jednu rezervu, za svaki slučaj.  Spasila me sto puta kada bi mi koža poludila i kada bi mi se pojavljivali prištići. Ova maska mi je popravila stanje kože i definitivno ću je i dalje nastaviti koristiti! 



Da li ste i vi probali ovu masku za lice? Koja vam je najdraža maska? Pišite mi u komentare! 😄

Nema komentara:

Objavi komentar