četvrtak, 9. veljače 2017.

Napravi sama - Peeling za tijelo

Bok cure! Danas sam  odlučila pisati o tome kako ja radim ''domaći'' peeling. Naime peeling je zapravo jedan od bitnijih koraka do zdravije, sjajnije i mekše kože te sam odlučila podijeliti ovaj peeling sa vama da ga isprobate u slučaju da vam dosade ovi kupovni ili ako se zaželite nečeg prirodnijeg za njegu vaše kože, jer meni jako odgovara.
Ovo je peeling koji ja radim ali ima puno drugih načina kako napraviti peeling. Umjesto šećera možete staviti sol (ako želite slabiji peeling), možete koristiti samo jedno ulje, umjesto cimeta nešto drugo za miris itd. Uglavnom samo budite maštoviti i sigurna sam da će ispasti odlično. Ja sam odabrala ovaj peeling jer mi nekako najviše odgovara (iako je malo zeznuto jer kava napravi dosta posla za kasnije ali isplati se) jer mi koža bude mekana i sjajna i što je najbitnije odstrani mi mrtve stanice kože i nahrani je.


SASTOJCI:
·         2 žlice kokosovog ulja
·         2 žlice maslinovog ulja
·         1 žlica kave
·         ½ šalice šećera (ili sol)
·         2 čajne žličice cimeta (ja sam stavila zbog mirisa, ali najbolje je koristiti eterična ulja ili nešto tome slično)

POSTUPAK:
1.    Pomješajte kokosovo i maslinovo ulje. U slučaju da vam je kokosovo ulje stvrdnuto, otopite ga na vatri ali ga ohladite prije nego ga pomješate sa ostalim sastojcima tako da vam se šećer/sol ne rastopi.
2.    Zatim u posudu sa uljima pomješajte ostale sastojke (kava,šećer,cimet/eterična ulja)
3.    I na kraju dok se budete tuširali utrljajte ga dobro u kožu i isperite. Nakon toga otuširajte se normalno gelom za tuširanje i uživajte u mekoj i sjajnoj koži! 😁




ZAŠTO SAM ODABRALA BAŠ TE SASTOJKE?

  • KOKOSOVO/MASLINOVO ULJE- Maslinovo ulje je bogato antioksidansima i vitaminima A, B, E, D i K. Omekšava i vlaži kožu, te ju čini mekom i podatnom. Vrlo je zdravo i hranjivo, a osim što se koristi u kuhinji, odlično je za njegu kože, kose i noktiju. Budući da je puno antioksidansa, pomaže ublažiti znakove starenja.
    Kokosovo ulje sadrži veliku količinu vitamina E, pomaže u smanjivanju infekcije kože ( akne, psorijaza, ekcemi, dermatitis), usporava starenje kože, hidratizira kožu, pruža koži razne vitamine i minerale.


  • ŠEĆER- uklanja mrtve stanice kože, čisti pore i čini kožu mekanom i glatkom na dodir. Jedna od blagodati šećera za vašu kožu je i ta što balansira prirodna ulja kože. Sadrži glikolnu i alfa hidroksilnu kiselinu koje čuvaju kožu od isušivanja  i sprečavaju prekomjerno lučenje masnoće. On štiti kožu od prijevremenog starenja uzrokovanog vanjskim utjecajima i hidratizira kožu na način da zadržava vodu na gornjem sloju kože ali je i gura prema dubljim slojevima.


  • KAVA - Jedan od najvažnijih elemenata njege kože svakako su antioksidansi, koji spriječavaju njeno starenje i štite ju od slobodnih radikala, a kava ih je puna. Dapače, ona je najveći izvor antioksidansa na svijetu. U kavi se mogu pronaći kalij, magnezij i vitamin E, koji stanice kože održavaju hidratiziranima, bore se protiv akni i bora, djeluju protuupalno, štite od UV oštećenja…Kofein također može dehidrirati masne stanice, što u prijevodu znači da voda nestaje s površine kože i smanjuje se pojava celulita. Masiranjem područja zahvaćenih celulitom, stimulirat ćete protok krvi, zategnuti kožu i riješiti se (privremeno) celulita.

2 komentara:

  1. O.k.probat ću,od domaćih pilinga meni je osobno najdraži smeđi šećer s jogurtom.

    OdgovoriIzbriši