petak, 17. veljače 2017.

Garnier maske za lice u maramici

Bok cure! Za danas sam vam pripremila recenziju o novim GARNIER maskama za lice u maramici. Moja koža je trenutno dosta dehidrirana i to je bio prvi razlog zašto sam posegnula za ovim maskama. Iako je ona trenutno dehidrirana, a inače normalna/kombinirana ja sam isprobala sve tri maske, pa ako vas zanimaju moji dojmovi o svakoj, nastavite čitati! 

Naime, postoje tri maske i svaka je namijenjena različitom tipu kože ( ROZA-suha i osjetljiva koža, PLAVA- dehidrirana koža, ZELENA- normalna do mješovita koža). Ove maske dolaze u pakiranju od 32g, cijena za svaku jest 12.90 kn, a možete ih pronaći u gotovo svim drogerijama.

NAČIN KORIŠTENJA:

Sve tri maske koriste se na jednak način. 
Kada odmotate masku, stavite bijelu stranu na očišćeno lice.
Uklonite zaštitni sloj (svjetlo plave je boje)
Namjestite masku prema obrisima svog lica
Držite masku na licu 15 min
Kada skinete masku, višak umasirajte u kožu ili ga nježno uklonite sa vaticom

NAPOMENA:
Ove maske dolaze kao što i kažu u ''maramici'' natopljenom hranjivim serumom i ostalim sastojcima koji se razlikuju po svakoj masci. Ta maska dolazi u obliku vašeg lica odnosno imate otvor za oči,usta i nos. Naime, s lijeve i desne strane imate otvore koji bi se valjda trebali moći zakačiti iza uha (ja im drugu svrhu baš ne vidim) ali je problem u tome što se to baš ne može izvesti, a ako se i uspije,onda maska baš ne prijanja najbolje licu. To je po meni samo jedan mali minus i s jednom maskom mi se desilo da mi je ta rupica za uho bila samo na jednoj strani tako da ne znam dali je to bila samo tvornička greška, jer su mi ostale maske bile uredu. 
Maske su također dosta natopljene serumom tako da vam preporučujem da ih stavljate negdje u kupaoni kako vam ne bi kapalo po svuda.

1. Moisture + Freshness  ( za normalnu do mješovitu kožu )

''Moisture + Freshness maska za lice u maramici za super hidrataciju i osjećaj svježine. Ova maska intenzivno hidratizira i osvježava kožu, a pore čini manje vidljivima. ''

Sadrži ekstrakt zelenog čaja, hijaluronsku kiselinu i hidratantni serum

Ova maska mi je nekako najviše odgovarala. Nema nikakav napadni miris, nije mi izazvala iritacije, ne začepljuje pore i slažem se s time da ih čini manje vidljivima. Međutim ja sam ovu masku koristila tri puta i tada sam vidjela napredak što se pora tiče, iz prvog puta baš nije bila velika razlika.


                                                                    2. Moisture + Aqua bomb  ( za dehidriranu kožu )

'' Moisture + Aqua bomb maska za lice u maramici za super hidrataciju. Vaša koža će biti intenzivno hidratizirana, djelovati revitalizirano i elastičnije.''

Ova maska se pokazala sasvim uredu. Kao ni prva, nije mi izazvala nikakve iritacije, lijepo mi je hidratizirala i navlažila kožu međutim to da je baš previše elastičnija ne mogu tvrditi jer sam je probala samo jednom a i inače mi je koža po tom pitanju                                                                                       uredu.

3. Moisture + Comfort  ( za suhu i osjetljivu kožu)
'' Moisture + Comfort maska za lice u maramici za super hidrataciju i umirivanje kože. Vaša koća će biti intenzivno hidratizirana, umirena i meka na dodir.
Sadrži ekstrakt kamilice, hijaluronsku kiselinu i hidratantni serum

Ova maska mi je također bila super i kao ni prethodne nije izazvala nikakve iritacije. Lijepo hidratizira kožu i umiruje ju što mi se jako sviđa. Također nema nikakav napadan miris i stvarno vam super navlaži kožu.





I na kraju kao što same vjerovatno možete zaključiti, veliki sam favorit svih ovih maski za lice. Super su mi se pokazale ali nekako mi se najviše svidjela zelena. Mislim da su odlične za korištenje makar jednom tjedno da vam se koža lijepo nahrani i regenerira, jer i šminka najbolje stoji i najbolje se pokazuje kada je njega kože pravilna.


Jeste li vi probale ove maske i ako da kako vam se čine? Koje su vaše omiljene maske za lice? Pišite mi u komentare

1 komentar:

  1. kako moze bit dobro za lice pogotovo dehidrirano proizvod pun alkohola🙄
    uzas

    OdgovoriIzbriši