ponedjeljak, 20. veljače 2017.

Wet 'n' wild coverall puder u kamenu

Bok cure! Za danas sam vam pripremila recenziju o puderu koji koristim već nekih mjesec dana, a riječ je o Wet 'n' wild coverall puderu u kamenu. 
On dolazi u 5 nijansi ( E821B Fair, E822B Fair/light, E823 Light, E824B Light/Medium, E825B Medium), cijena mu je 30 kn i možete ga naći u DM, Bipa i Muller drogerijama.
Dolazi u plastičnom crnom pakiranju, unutra ima bijelu spužvicu koja je sasvim uredu kvalitete te dobijete 7,5 grama proizvoda.



ŠTO KAŽE WET 'N' WILD

Svilenkasto- glatka formula daje savršeno baršunast izgled licu.” Ovaj puder omogućuje cjelodnevnu postojanost na licu, sjajni i besprijekoran finish na koži te sadrži VisiBright kompleks koji umanjuje izgled bora i čini kožu mlađom. Wet ‘n’ Wild u ponudi ima 5 nijansi između kojih možete izabrati onu koja odgovara upravo vašem tonu kože.


MOJI DOJMOVI


Kao što i sami kažu, pruža koži sjajni i besprijekoran finish što znači da se vama s masnom kožom vjerojatno ne bi svidio ako tražite nešto što ne morate popravljati kroz dan. Moja koža je normalna/suha i meni odlično odgovara. Moj je u nijansi E822B Fair/Light. Ne oksidira tijekom dana, nema ni narančasti ni rozi podton ( što se često dogodi s puderima općenito ), već se savršeno stapa s mojom kožom. Ne matira je u potpunosti što mi trenutno jako odgovara i ne izgleda kao da ste stavili tonu pudera na lice već se lijepo stopi s tekućim puderom. Dosta je pigmentiran pa pruža i dodatnu prekrivnu moć ali ne ostavlja nikakav dojam preteške šminke na licu. Što se tiče postojanosti, ne mogu previše reći, jer ja šminku nosim 6-8 sati ali za to vrijeme mi potraje. Ne ostavlja fleke na licu, jako se lijepo nanosi i blenda. Kada je riječ o spužvici koja dolazi zajedno s puderom, meni odgovara i ja s njom nanesem puder ispod očiju kako bi dobila malo više pokrivenosti i osigurala da mi se korektor ne uvlači u linijice ispod očiju i na taj način odlično funkcionira.


I kao što možete zaključiti, jako sam zadovoljna s ovim puderom i definitivno ću ga nastaviti koristiti!

Jeste li i vi isprobale ovaj puder u kamenu? Koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentare! 😀

Nema komentara:

Objavi komentar