nedjelja, 26. veljače 2017.

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser

Bok curke! Danas ću se baciti na pisanje o mom zasad najdražem i dosta pristupačnom primeru, a radi se o Maybelline Baby Skin – Instant Pore Eraser primeru.
Neke osnovne informacije o ovome primeru, su da dolazi u malenoj tubici i  sam proizvod je prozirne boje. Dolazi u pakiranju od 22ml, a cijena mu je oko 40 kn. Ja sam ga kupila u bipi međutim mislim da ga ima i u Mulleru.


Maybelline za ovaj primer tvrdi:

Baza za optičko zaglađivanje i smanjivanje vidljivosti pora. Naša blur tehnologija optički zaglađuje i smanjuje izgleda pora te ih ne začepljuje. Može se nositi samostalno ili kao baza za make up. Nekomedogena formula bez mirisa testirana je pod dermatološkim nadzorom. 

Kako se proizvod pokazao na mojoj koži?

Ovaj primer više je nekako gelaste strukture, ali meni pomalo čudne (ne u negativnom smislu). Kada ga nanesete na lice i krenete utrljavati imate osjećaj kao da je on nestao ali ga zapravo još uvijek možete utrljati u kožu (znam da, ne ide mi baš opisivanje haha). Uglavnom on na koži ostavlja taj lagani film koji zaglađuje pore i nanos pudera preko primera je vrlo lagan. Ne znam baš dali previše produžuje šminku, ali što se tiče sveg ostalog meni se jako dopao. Nema nikakav poseban miris i nije mi izazvao nikakvo začepljenje pora i nikakve iritacije.
Uglavnom moja koža je normalna/suha te joj ovaj primer super odgovara. Ovaj primer, ne daje nikakav matirajući efekt na vašem licu tako da možda ne bi odgovarao vama s masnijom kožom jer postoji velika mogućnost da se kroz dan prosijate, ali kažem, ja tome ne mogu svjedočiti. 


Koristite li primere? Jeste li probali ovaj? Ako da pišite mi svoje dojmove u komentarima!

Nema komentara:

Objavi komentar