utorak, 14. veljače 2017.

Kako sami napraviti piling za usne?

Bok curke! Za danas sam vam odlučila pripremiti tri pilinga za usne koje možete napraviti same kod kuće i vjerovatno već imate sve potrebne sastojke. Za sve pilinge postupak je jednak samo su sastojci drugačiji tako da će postupak pisati na kraju. Pa krenimo na posao!😃

1. Za ovaj piling trebati će vam:
- ½ žličice kokosovog ulja
- ½ žličice cimeta
- 1 žličica šećera
- ½ žličice meda

2. Za ovaj piling trebat će vam:

- ½ žličice vode
- ½ žličice maslinovog ulja
- 1 žličice šećera
- ½ žličice meda

3. Za ovaj piling trebat će vam:
- 1 ½ žličica soli
- ½ žličice meda
- ½ žličice kokosovog ulja


Što se tiče pripreme sve sastojke je samo potrebno pomiješati zajedno u nekoj teglici i u slučaju da vam ostane malo spremiti to u frižider te iskoristiti u roku 2-3 dana. Samo imam jednu malu napomenu što se tiče kokosovog ulja, ako nije tekuć otopite ga na vatri ali ga malo ohladite prije nego ga pomiješate sa ostalim sastojcima da se sol/šećer ne otopi.

Piling je potrebno umasirati u usne nekih 30 sec – 1 min i zatim pustiti da još djeluje nekih 10 min. Nakon toga isprati piling sa toplom vodom i za kraj uživati u mekim usnama!

Ja sam ove pilinge odabrala zbog toga što sam samo ta tri probala, i pokazali su mi se odlični. Usne su vam stvarno mekane i nahranjene poslije ovih pilinga, a što je najbolje sve sastojke vjerovatno imate kod kuće. Ovi sastojci ne moraju biti određeni, vi možete dodavati sastojke koje želite ali ja sam napisala ove, jer kažem, probala sam ih na ovakav način i pokazali su se super.

Da li vi radite pilinge kod kuće i jeste li probale neke od ovih pilinga? Pišite mi u komentare
! 😃

3 komentara:

  1. Bravo Barbara!
    Znam da pise da su nahranjene ali da li bi ipak trebalo nečim mazati usne nakon pilinga i ča bi po tebi bilo najbolje a da je iz kućne radinosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ja obavezno stavim neki hranjiviji balzam (npr. Labello lip butter) ali u slucaju da zelite iskoristiti nesto iz kuce npr ulje, ja vam preporucam kokosovo ulje jer je između ostalog odlicno i kao balzam za usne. :)

      Izbriši