ponedjeljak, 6. veljače 2017.

Bourjois 123 Perfect CC krema


Danas ću vam pisati o mojoj omiljenoj CC kremi u posljednje vrijeme, a radi se o Bourjois 123 perfect CC kremi. S obzirom na to da je ova krema namijenjena određenom tipu kože ja bih samo naglasila da moja koža nije toliko problematična ( dakle nemam akne i sl. već se tu i tamo pojavi koji mali prištić) i trenutno je normalna i ide ka suhoj, pa možda ova krema neće odgovarati vama s masnijom kožom.
 


Za početak ćemo vidjeti  što Bourjois kaže za svoju CC kremu:


Objedinjuje prednosti pudera i hidratantne kreme. To je kao obojena krema, koja osim hidratacije i SPF faktora, uspješno prekriva nesavršenosti na koži. Formula je inovativna, odnosno ne sadrži ulje te je iznenađujuće lagane i prilagodljive teksture koja se lako stapa s kožom, a istovremeno dobro prekriva. Ten izgleda svježe i zdravo. Formula sadrži 3 različita pigmenta koja brišu i prekrivaju nedostatke i nepravilnosti boje tena: narančasta ˝protiv umora˝ - zdrav i svjež izgled; zelena "protiv crvenila" - prekriva crvenilo; bijela "protiv tamnih mrlja" - umanjuje vidljivost tamnih mrlja i podočnjaka. Osim što kožu čini ljepšom, ovaj CC Cream tekući puder istovremeno štiti kožu sa SPF 15 i hidratizira je 24 sata tako da je ovaj puder itekako namijenjen normalnoj ili suhoj koži.

Neke od osnovnih informacija ove CC kreme jesu da sadrži 30ml proizvoda, dostupna je u 4 nijanse (4 nijanse: 31 Ivory, 32 Light Bige, 33 Rose Beige i 34 Bronze), prodaje se u Muller, Bipa i DM drogerijama (bar sam ih ja tamo vidjela) te joj je cijena 99,90 kuna.
Dakle ova CC krema dolazi u tubi i nema pumpicu, što meni ne smeta pošto ima uski dio naprijed ( kao što možete vidjeti na slici) te se zbog toga lako dozira, međutim potrebno mislim da je potrebno pripaziti pri doziranju (makar u mom slučaju) jer je proizvod dosta tekuć pa lako iscuri van. Ja imam nijansu 32 light beige i odlično mi se stapa s kožom, a nanosim je ili prstima ili četkicom/spužvicom sasvim je svejedno ( bar kod mene ) jer odlično izgleda na sva tri načina. 😁

Znači ova krema je dosta tekuća i ima srednju pokrivnu moć, a na koži ostavlja prirodan i drav sjaj. Koristim je već nekih 3 tjedana i nije mi izazvala nikakve iritacije niti upalne procese, baš suprotno. Koža mi kada nju stavim izgleda zdravije i lijepo mi ujednači ten. Prilikom nanošenja na cijelo lice stavila sam ju i na podočnjake i oduševila se. Nije mi se uopće micala i nije se uvlačila u porice i borice ispod očiju. Međutim, ja sam je malo setirala pošto sam jednostavno tako najsigurnija da neće nigdje pobjeći. Nije mi izražavala suhe dijelove niti mi se mrljala po licu odnosno nije ostavljala nikakve fleke i lijepo se i lako blenda, ali imajte na umu da je kao što su i oni sami rekli, namijenjena normalnoj ka suhoj koži. Nikako ne ostavlja matt završnicu i dosta je hidratantna, tako da bi vama s masnijom kožom moglo predstavljati problem jer je vrlo vjerojatno da ćete se kroz dan prosijati. Sve u svemu oduševljena sam s ovom CC kremom i spasila me je jer ne moram svaki dan maltretirati kožu s puderom već mi je ovo izgovor da stavim nešto lakše na lice i ne mučim se s blendanjem. :)

Jeste li vi isprobale ovu CC kremu, i koja je vama najdraža tonirana krema? Pišite mi u komentare! 💋

Nema komentara:

Objavi komentar