nedjelja, 12. veljače 2017.

L'Oreal Miss Manga VS. Miss Hippie

Bok cure! Posljednjih nekoliko mjeseci igrala sam se sa L'Oreal Miss Manga i Miss Hippie maskarama te sam ih odlučila usporediti jer sam i sama primijetila dosta razlika.
Jedna mi se svidjela više a jedna manje, pa ako želite saznati koja je u mom slučaju, zauzela koje mjesto nastavite čitati!
😁

Neke od osnovnih informacija i stvarčica koje su im zajedničke jesu da je cijena za svaku 69,90 kn, dolaze u pakiranju od 8.4ml te ih možete naći u gotovo svim drogerijama. 




Za početak, vidjet ćemo što L'Oreal kaže o svojoj Miss Manga maskari


Miss Manga

Tajna ove maskare je četkica stožastog oblika s rotacijom od 360°, sa širokom bazom za optimalno nanošenje na gornje trepavice, te s tankim vrškom idealnim za nanošenje na kraće, donje trepavice. “Flexor” sustav omogućuje iznimnu fleksibilnost za potpuno pokrivanje svake pojedinačne trepavice intenzivnom crnom bojom, uz nevjerojatan volumen od korijena do vrha.
Za maksimalni učinak, laboratoriji L’Oréala Paris usavršili su ekskluzivnu formulu koja u kombinaciji s četkicom stožastog oblika s rotacijom od 360° trepavicama pruža spektakularan volumen. Ultra tekuća, raskošna, mega crna tekstura trepavicama pruža intenzivno crni mega volumen. Kombinacija triju polimera omogućuje savršeno razdvajanje i strukturu trepavica te nevjerojatnu postojanost. Kolagen donosi mehaničko povećanje volumena.


Moji dojmovi o ovoj maskari

Ja sam ovu maskaru počela koristiti prije nekih šest mjeseci, a sada se ne odvajam od nje.
Prvih 5 dana jest malo previše vlažna po mom mišljenju i zbog toga zna slijepiti trepavice ali kada se nakon tih par dana sasuši mislim da je odlična. Daje lijep volumen trepavicama, lijepo ih razdvaja i odlično ih naglasi. S njom možete postići jak i dramatičan look bez puno muke. I ono što je najbolje ne preslikava se i ne razmazuje ispod očiju.
😁

A sada da vidimo što L'Oreal kaže o Miss Hippie maskari

Miss Hippie

L'Oreal Paris maskara – Miss Hippie – donosi vam hippie izgled trepavica za vruće ljetne dane. Nova mega gusta četkica brzo povećava gustoću i volumen trepavica. Trepavice su lepršave i spremne za ljeto. Jer vi to zaslužujete!

Moji dojmovi o ovoj maskari

Kao i Miss Manga maskari i ovoj maskari je potrebno vremena da se malo osuši da bi bila dobra. Međutim mislim da njoj treba malo više vremena i čini mi se da ona više slijepi trepavice nego prethodna. Nakon tih par dana već je lakše raditi s njom ali po mojem iskustvu Miss manga obavlja bolji posao nego Miss Hippie. Miss Manga ljepše i lakše razdvoji trepavice i kada stavljate dva sloja ne slijepi ih već ih samo još više naglasi, dok ova maskara ne razdvaja trepavice tako lijepo i malo je teže raditi s njom. Također, kada ju nanesem, prije nego ju stavim na donje trepavice trebam pričekati minutu da se posuši kako se nebi preslikala na kapak.

Tako da, kada sagledam sve nakon toliko korištenja obje maskare, za mene je definitivno Miss Manga pobjednica te ću nju sigurno nastaviti koristiti!
😀

Jeste li vi probali neku od ovih maskara? Koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentare!
😀

2 komentara:

  1. Hoces napraviti nekakvu recenziju o korektorima koje koristiš (ako ih koristiš)? Hvala, tvoja Valeria. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno! Recenzija o najdražim korektorima dolazi ubrzo! 😁

      Izbriši