srijeda, 22. veljače 2017.

Kako se riješiti mitesera?!

Ovo je vjerojatno jedno od najčešćih pitanja koje si većina djevojaka/žena pa i dečkiju/muškaraca svakodnevno postavlja. Zbog toga sam vam za danas pripremila masku i piling za uklanjanje mitesera koje ja koristim već duže vremena i jako su mi pomogle. Miteseri su nešto s čim se borimo gotovo svi i jako sam sretna što sam napokon našla nešto što mi pomaže, a mogu to napraviti sama kod kuće. Samo bih napomenula da ja ovo nešto što funkcionira na mojoj koži koja nije osjetljiva tako da što se tiče ovog pilinga i ove maske kao i drugih stvarčica koje objavljujem, a da ih radim sama, ne mogu garantirati da će na svima isto funkcionirati kao i na meni. No da ne duljim previše, krenimo mi na posao! 

Maska

SASTOJCI:
- 1 bjelanjak
- toaletni papir ili maramice
- kist za puder

POSTUPAK:

1. Odvojite bjelanjak od žutanjka te bjelanjak stavite u posudu
2. Lagano ga razmutite i nanesite na lice
3. Toalet papir/maramicu odvojite tako da dobijete dva sloja 
4. zalijepite toaletni papir/maramicu preko bjelanjka
5. Stavite još jedan sloj bjelanjka 
6. Pustite da djeluje sve dok se sve ne osuši tako da možete skinuti sve u jednom potezu ( oko 15-20 min)


Piling

SASTOJCI:
- ½ žličice paste za zube
- ½ žličice sode bikarbone
- četkica za zube 

POSTUPAK:
1. pomiješajte pastu sa sodom bikarbonom da dobijete gustu smjesu
2. nanesite smjesu na mjesto gdje želite ukloniti mitesere
3. četkicom za zube, laganim kružnim pokretima umasirajte smjesu na područja na kojima želite ukloniti mitesere ( nemojte jako pritiskati '''ribati'' jer je to ipak koža lica koja je osjetljiva ) činite to 30 sec na svakom području na kojem ste nanijeli smjesu
4. Kada ste završili, isperite lice toplom vodom kako biste uklonili ostatke
5. Nanesite hranjivu kremu



Jeste li već isprobale ovaj piling ili masku? Ako da koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentare! 

Nema komentara:

Objavi komentar