subota, 18. ožujka 2017.

Balea krema za depilaciju

 Balea krema za depilaciju s uljem marelice i badema uklanja dlačice na jednostavan i pouzdan način te pruža lijep i gladak osjećaj kože. Ova krema također je pogodna za osjetljivu kožu.
Dolazi u pakiranju od 125 ml i cijena joj je oko 13 kn, a namijenjena je osjetljivoj koži.



UPUTE ZA UPOTREBU:
Priloženom špatulom u tankom sloju nanijeti preko dlačica
Pustiti da djeluje 5-10 min
Odstraniti špatulom i kožu isprati čistom vodom

Što se tiče samog pakiranja, meni se dopada i nemam nikakve primjedbe na to. Jako mi se sviđa što dolazi sa špatulom te je nije potrebno kupovati posebno. Ova krema za depilaciju je stvarno pristupačna i za tu cijenu radi odličan posao, možda čak i bolji od nekih skupljih.
Ja ovu kremu koristim samo za depilaciju ruku i pokazala mi se odlična. Inače su mi dlačice na rukama dosta guste, ali ova krema to riješi za čas. Ja je pustim oko 6 min na koži, nisam imala nikakve iritacije od nje, te mi ukloni dlake bez problema i nema nikakvih ostataka. Samo pripazite da ne nanosite kremu u slučaju da imate neke ranice, opekline ili nešto slično jer biste mogli izazvati samo još više problema. Također, prije nego kremu nanesete na cijele ruke/noge isprobajte je na manjem djelu kože te se preporučuje da pričekate 24 h da vidite da li ima nekakve reakcije.
Ja sam isprobala puno krema za depilaciju međutim ova mi se pokazala najbolja a i najjeftinija i mislim da se isplati uložiti u nju.

Jeste li vi isprobale ovu kremu za depilaciju? Ako da koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentare!

1 komentar:

  1. Pozz.Barbara,ja nazalost spadam u onu skupinu zena ka imaju crne,jake dlake i nikad mi se ni jedna krema ni pokazala posebno učinkovita a čupanje voskom izuzetno bolno pa sam uvijek u potrazi,hvala na recenziji,probat ću i ovu.

    OdgovoriIzbriši