srijeda, 8. ožujka 2017.

Maska za mekanu,sjajnu i kosu bez prhuti

Bok cure! Danas sam vam odlučila pisati o tome kako ja pripremam masku za kosu koju koristim već nekih 4-5 mjeseci i koja mi je apsolutno spasila kosu.
Moja kosa je prije ove maske bila jako suha i oštećena, te sam se borila s prhuti i nikako je se nisam mogla riješiti, sve dok nisam otkrila ovu masku.

Sve što će vam biti potrebno su:
-Kokosovo ulje
-Maslinovo ulje
-Stara majica ili marama


Pomiješajte kokosovo i maslinovo ulje ali pazite da vam je kokosovo ulje otopljeno do kraja i u slučaju da ste ga otopili na vatri pazite da vam se malo ohladi kako se ne bi opekli.
Što se tiče količine ulja sve ovisi o tome koliko vam je kosa dugačka i gusta.
Moja kosa je dosta dugačka i gusta tako da ja pomiješam oko pola šalice maslinovog i pola šalice kokosovog ulja, pa u slučaju da vam je kosa kraća, stavite manje da vam na kraju ne bi ostalo.
Kada ste to pomiješali, jedino što je potrebno, je nanijeti ''smjesu'' na cijelu kosu, od korijena do vrhova. Kada ste završili zamotajte kosu starom majicom ili maramom kako vam ulje ne bi curilo po licu ili po odjeći.
Pustite masku da djeluje najmanje 6 sati, a najbolje bi bilo da prespavate s njom i ujutro operete kosu.
Nemojte se bojati da nećete moći isprati ulje jer zbilja nije tako. Operite kosu normalno kao i uvijek i neće biti nikakvih problema.
Ja ovu masku stavljam jednom tjedno znači svako treće pranje kako mi se kosa ne bi zasitila.

Koja je vama najdraža maska za kosu? Jeste li već probale napraviti ovu masku? Pišite mi u komentare!

Nema komentara:

Objavi komentar