nedjelja, 26. ožujka 2017.

Essence all about matt puder u kamenu

Bok curke! Evo za danas sam se odlučila pisati o Essence puderu u kamenu koji je za mene spas kada dođe ljeto. Njegova cijena je oko 25 kn, transparentan je (nema boje) te ga možete pronaći u svim drogerijama.

Što kaže essence:
Ako preferiraš puder u kamenu ovaj kompaktni puder je za tebe! Može se nanijeti iznad baze da matira kožu i fiksira make-up. za mat, prirodan i gladak ten. Savršen kada si vani i družiš se s curkama!

Sastojci:
TALC, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, SAPHIRE POWDER, AQUA (WATER), MAGNESIUM STEARATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, ETHYLHEXYL PALMITATE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL.

Što ja kažem?

Ovaj puder za mene funkcionira samo preko ljeta, kada mi koža postane jako masna, ali svima vama, koji imate masnu kožu cijele godine, ovaj puder bi vam mogao biti cjelogodišnji prijatelj.
Ovaj puder dolazi u plastičnom, prozirnom pakiranju, bijele je boje i ne ostavlja nikakav trag na koži već vam samo daje matt završnicu i fiksira make-up. Dolazi u količini od 8 grama i rok trajanja mu je 24 mjeseca.
Mislim da je dosta pristupačan i da se za tu cijenu zapravo dobijete puno. Ovaj puder ne daje nikakvu prekrivnu moć ali vam daje odličnu završnicu, osigurava da se šminka ne pomiče s vašeg lica i što je curama s masnom kožom najbitnije, sprječava prosijavanje. Međutim, željela bih naglasiti da ćete se nakon nekih 5/6 sati malo prosijati ali to možete riješiti tako da samo lagano utisnete maramicu na ta područja ili prođete s malo ovog pudera i problem je riješen.
Ovaj puder ne bih preporučila za one sa suhom kožom, jer sam ga ja probala sada nedavno (trenutno mi je koža suha), i nije mi se nikako svidjelo. Koža kada ga stavite, izgleda još više suha te naglašava suhe dijelove i to nikako ne izgleda dobro, no to je totalna suprotnost od onoga kako se pokazao na masnoj koži. Na masnoj koži se lijepo stopi s kožom i nemate onaj osjećaj da imate tonu pudera na sebi, te se ni ne primjećuje.
Ja se ovom puderu definitivno vraćam na ljeto i sigurno ćemo se lijepo družiti.

Jeste li vi probali ovaj puder? Koji su vaši najdraži puderi za matiranje? Pišite mi u komentare!

Nema komentara:

Objavi komentar