subota, 11. ožujka 2017.

Nivea Repair & Care krema za ruke

Bok cure! Za danas sam vam pripremila recenziju o Nivea Repair & Care kremi za ruke, pa ako vas zanima koji su moji dojmovi o ovoj kremici, nastavite čitati!

Što nam nivea jamči za ovu kremu
NIVEA Repair & Care krema za ruke posebno je osmišljena za iznimno suhu, grubu i ispucanu kožu ruku. Formula obogaćena visokim sastavom hidratantnih sastojaka, poput dekspantenola i Hydra IQ, intenzivno hidratizira kožu. Ojačava prirodnu zaštitnu funkciju kože, a ruke čini ponovno mekanima i podatnima. Pruža trenutni osjećaj ugode za suhu i napetu kožu, štiti i njeguje. Praktična tuba stane u svaki džep ili torbu.
Trenutno olakšanje za suhu kožu
Dugotrajno štiti suhu kožu
Intenzivna zaštita


Ova krema za ruke dolazi u tubici od 50 ml, a cijena joj je 21.90 kn.
Ima lijep i blag miris i odlično njeguje i vlaži kožu ruku. Ova krema teži masnijoj teksturi međutim brzo se upija u kožu. Pošto konstantno perem ruke s agresivnim sredstvima za dezinfekciju koji jako isušuju kožu, definitivno mi treba neka jača krema koja će se pobrinuti da mi ruke ostanu njegovanje. Prije nego sam počela koristiti ovu kremu, ruke su mi bile užasno suhe, jako su me pekle i već mi je koža lagano počela pucati. Ova krema mi je jako pomogla i u roku dva dana je razlika na rukama bila ogromna. Ruke su mi sada mekane i više nisu onako suhe i ispucale, a sve to zahvaljujući ovoj kremici. Formula je malo masnija, krema je jako hidratantna i ima lijep miris. Brzo se upija i odlično njeguje vaše ruke. Tako da, ako imate sličnih problema kao i ja ili ako volite neke jače kreme za hidratizaciju vaših ruku definitivno isprobajte ovu kremicu, moje ruke je spasila.

Koja je vaša omiljena krema za ruke? Pišite mi u komentarima.

Nema komentara:

Objavi komentar