srijeda, 15. ožujka 2017.

Essence olovke za usne

Bok curke! Za danas sam vam pripremila recenziju o Essence olovkama za usne.
Ja imam dvije verzije, i one na šiljenje i one na ''odvrtanje'', te sam ih odlučila usporediti, pošto po meni postoji puno razlika.


Prva verzija ( na šiljenje )

Prva verzija olovaka o kojima ću vam pričati su na šiljenje i u svakoj imate 1g proizvoda. Što se tiče nijansi ja imam nijansu 11 In the nude, 14 Femme fatale i 15 Honey berry, a cijena im je bila oko 10 kn.
Ove olovke su dosta kremaste, ali po mom mišljenju nove su kremastije i lakše mi je s njima raditi. Što se tiče nijanse 14 Femme fatale, ona mi je najmanje pigmentirana od svih kojih posjedujem i s njom mi je bilo dosta teško raditi. S njima možete popuniti cijele usne, što se tiče preciznosti su okej ali su puno bolje ove nove, barem po mome mišljenju.

Druga verzija ( Na odvrtanje )

Nove olovke su na odvrtanje i imaju nešto ljepše pakiranje a sadrže 0.23g što je dosta manje od onih starih. Ja imam nijanse 03 Jummy Berry, 05 Lovely frappuccino, 08 girl next door i jednu iz limitirane kolekcije 03 We love berry, a cijena im je 12 kn.

Što se tiče ovih olovaka meni su draže od starih zbog toga što su na odvrtanje, što ja kod olovaka osobno obožavam, imaju ljepše pakiranje i što je najvažnije jako su kremaste i lako se radi s njima.
Precizne su, s njima možete popuniti cijele usne, što ja uvijek radim jer mi je tako dulje trajanje ruža, možete ih nositi i same za sebe (bez ruža), te se ne mrve i ne pucaju ( samo ako ih naravno ne odvrnete previše). Zbog mekane i kremaste teksture jako se lako radi s njima i ne morate se mučiti izvlačiti pigmentaciju iz njih već vam u samo par poteza prekriju cijele usne.
Dosta su postojane te za ovu cijenu mislim da ne mogu biti bolje i da se stvarno isplati uložiti u njih.

Jeste li vi isprobale koje od ovih olovaka? Koje su vama najdraže olovke za usne? Pišite mi u komentare!

Nema komentara:

Objavi komentar