ponedjeljak, 6. ožujka 2017.

W7 Cosmetics korektor u boji - Go Corrective Concealer Green


Boriš se s crvenilom koje se svim snagama bori i probija kroz tvoj puder? O znam kako ti je. Ali ja sam rješenje za to pronašla, pa ako te zanima koje je, nastavi čitati!

Naime svi su zaluđeni prekrivanjem nekih nepoželjnih pigmentacija na našem licu kao što su tamni podočnjaci, crvenilo, bubuljice i slično. Ja ću vam danas pisati o tome što ja koristim kako bih prikrila crvenilo.

Radi se o W7 korektoru u boji u nijansi Green. Naime svima je jako poznato da nam zeleni korektori služe za neutraliziranje crvenila, a ovaj korektor se meni jako dobro pokazao.



Dolazi u plastičnoj ''teglici'' sa 7 g proizvoda a cijena mu je 22,99 kn. Ja sam svoga kupila na Pink Pandi (link je na kraju recenzije), a iskreno nisam sigurna u kojoj trgovini se može kupiti (ako znate pišite u komentare).
Ovaj korektor je malo gušće teksture i na početku vam se čini kako je pre tvrd i da ga nikada nećete razmazati međutim nije tako. Kada ga počnete nanositi na lice on se lagano smekša i lako je raditi s njim. Ja ga osobno, kao i sve proizvode, nanosim '' malo na malo '' dakle ne natrpam kako bih se reklo cijelu lopatu, nego ga nanosim u malim količinama do onog trena kada sam zadovoljna s prekrivanjem. Nakon toga, samo taj dio lagano setiram s jako malo pudera i zatim nanosim tekući puder i sve ostalo kao i inače.

On ne probija kroz tekući puder odnosno ne izgledate zeleno, tako da se toga ne trebate bojati. Lijepo se stopi s ostatkom šminke, ne izgleda masnjikavo i kao da ste stavili tonu pudera na sebe. Ne naglašava pore i lijepo se i lako nanosi i blenda.

Link za proizvod: https://www.pinkpanda.hr/proizvod/w7-cosmetics-korektor-u-boji-go-corrective-concealer-green?ap=false

Jeste li vi probali ovaj korektor? Ako da koji su vaši dojmovi? Koji su vama najdraži korektori u boji? Pišite mi u komentare!


Nema komentara:

Objavi komentar