nedjelja, 26. ožujka 2017.

La Roche-Posay Effaclar duo +

Ova kremica dolazi u pakiranju od 40 ml,a cijena joj je oko 120 kn. Možete je pronaći u gotovo svim ljekarnama.
Ova krema također je nekomedogena, hipoalergena i nema parabena. Namijenjena je masnoj koži sklonoj aknama i prištićima.
Cijela linija Effaclar duo se navodi kao korektivna njega koja smanjuje jače izražene nepravilnosti, odčepljuje pore i sprječava nastanak crvenih i smeđih mrlja na koži.


Ja sam ovu kremicu počela koristiti prošlo ljeto jer mi se koža počela nenormalno mastiti i počeli su mi izbijati prištići. Za takvu kožu mi je odgovarala i puno mi je pomogla. Ova krema ima matirajući efekt i brzo se upija. Također, pošto se bori protiv prištića, zna i isušiti kožu tako da bi bilo bolje da je izbjegnete ako imate suhu kožu ili makar da ju ne nanosite na suhe dijelove lica. Ja sam je također koristila i kao podlogu za šminku. Kao takva se pokazala dobra. Šminka se lijepo i lagano nanosila na lice, i sama krema nije utjecala na općenito ponašanje šminke na licu. Međutim pošto je ovo krema, a ne primer, ne očekujte da će vam produžiti trajanje šminke na licu jer joj to ionako nije svrha.



Možda ova krema je na skupljoj strani međutim ja smatram da je bolje uložiti više novaca na dobru kremu ili neki proizvod za njegu nego na neki komad dekorativne kozmetike. Zapamtite, šminka će uvijek izgledati dobro kada pravilno njegujete vašu kožu.

Jeste li vi isprobale ovu kremu za lice? Ako da, koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentare! 

Nema komentara:

Objavi komentar