subota, 4. ožujka 2017.

Garnier Oil beauty peeling za tijelo

Bok curke! Danas sam vam odlučila pisati o mojem iskustvu s jednim proizvodom o kojem nisam čula da se baš mnogo priča a mislim da je vrijedan toga. Riječ je o Garnier Oil beauty pilingu za tijelo.


Ovaj piling dolazi u tubici koja sadrži 200 ml proizvoda i na vrhu ima klasičan plastični čep koji omogućava lakše doziranje proizvoda. Cijena mu je oko 40 kn i možete ga naći u gotovo svim drogerijama kod nas.

Ja sam ovaj piling probala prije nekih pola godine i od tada se od njega ne odvajam. On u sebi sadrži tupacu sjemenke, arganovo ulje,ulje od makadamije, badema i ruže te je namijenjen suhoj koži. Ima nešto veće čestice pilinga što znači da će bolje i odraditi posao i prekrasno miriše. Koža je nakon njega stvarno sjajna, nježna i mekana na dodir a većini djevojaka je to želja, zar ne?
Meni je ovaj piling puno popravio stanje kože tijela. Prije sam znala imati kao neke ''prištiće'' na rukama a to su zapravo bile malene kvržice kojih je ovaj piling uspješno eliminirao i koža mi je postala glatka i mekana. Iako uklanja mrtve stanice vaše kože, zbog njegovog bogatstva uljima, on istovremeno intenzivno hrani i njeguje vašu kožu što joj pruža hidrataciju i blistavost.
Ovaj piling je meni najdraži kupovni piling jer zbilja odgovara mojoj koži i odlično odrađuje svoj posao, a i traje dosta dugo.

Jeste li vi isprobale ovaj piling? Koji je vaši omiljeni piling za tijelo? Pišite mi u komentare!

Nema komentara:

Objavi komentar