ponedjeljak, 24. travnja 2017.

Afrodita gel nakon depilacije

Za danas sam vam pripremila recenziju o afroditinom gelu nakon depilacije za koji afrodita tvrdi da:
Smiruje, smanjuje pojavu neugodnih iritacija na koži nakon brijanja odnosno depilacije te djeluje blago antibakterijski. Ublažava urastanja dlačica. Dokazano usporava rast dlačica – i do 50%.

UPORABA:
Gel nanesite na kožu odmah nakon depilacije/brijanja ostavite da djeluje. Preporučuje se
svakodnevna uporaba barem 10 dana nakon depilacije/brijanja

Moje mišljenje:

Ovaj gel dolazi u bočici od 100 ml i cijena mu je oko 20-25 kn.
Miris mu je dosta intenzivan i vuče na neki biljni miris čega ja osobno nisam velika obožavateljica međutim kada ga isperete ne ostavlja nikakav miris. Ja sam ovaj gel koristila nakon svakog brijanja/depilacije i moram priznati da sam dosta zadovoljna. Koža mi se inače dosta iziritira nakon brijanja a ovaj gel je stvarno umiruje. Također, kada se depiliram, dođe do pojave ''prištića'' i crvenila međutim kada nanesem ovaj gel to brzo nestaje i koža mi bude glatka i bez ikakvih iritacija. Što se tiče da sprječava urastanje dlaka, tome ne mogu baš svjedočiti jer nemam problema s time. Navode također da usporava rast dlačica i do 50% što ja osobno nisam baš primijetila, međutim ja gel koristim samo odmah nakon brijanja i dan nakon a ne 10 dana kao što se preporučuje pa je možda u tome stvar. No, sve u svemu svidio mi se ovaj gel i mislim da se isplati uložiti u njega jer zbilja umanjuje iritacije koje se pojavljuju zbog brijanja/depiliranja

Nema komentara:

Objavi komentar