ponedjeljak, 3. travnja 2017.

Essence Make me brow gel za obrve + Stylist set za obrve


Gel za obrve dolazi u malenom pakiranju od 3.8 ml i cijena mu je oko 20 kn. Dostupan je u dvije
 nijanse 01 i 02. ja ću vam danas pričati o nijansi 02 browny brows koja je tamnija i namijenjena je curama tamnije kose kao što i sam naziv kaže.
Kada ga tek krenete nanositi dosta je ''mokre'', gelaste teksture no nakon minutu-dvije kada se osuši cijeli dan ne mrda s vaših obrva. Pruža vam mogućnost prirodnijeg i dramatičnijeg izgleda obrva, sve ovisno o tome koliko proizvoda nanesete i koliko jako pritisnete četkicu na vaše obrve. Lijepo ih raščešlja i popuni i mislim da je odličan izbor kada nemate vremena za pravilo iscrtavanje, samo prođete njime par puta kroz obrve i gotove ste.






Sjenila također dolaze u dvije nijanse 01 i 02, a ja ću vam danas pričati o nijansi 01 natural brunette style. Proizvod dolazi u plastičnom pakiranju od 2 g, gdje dobijete svjetliju i tamniju nijansu. Ja inače više volim samo lagano popuniti obrve i to tako što svjetliju nijansu nanesem lagano na početak obrve do prve polovice i onda tamniju nijansu u drugu polovicu. Tako postižem najprirodniji izgled  a opet ih naglasim i popunim.



Oba ova proizvoda su mi se jako svidjela jer imaju odličnu pigmentiranost i s oba možete birati hoćete li postići prirodniji ili neki jači, dramatičniji izgled što je jako dobro. Mislim da su ova dva proizvoda jedna od boljih drogerijskih proizvoda i da bi se stvarno većini vas mogla svidjeti.

Jeste li isprobale neka od ova dva prizvoda? Ako da, pišite mi dojmove u komentare!

Nema komentara:

Objavi komentar