subota, 1. travnja 2017.

BIODERMA sebium pore refiner

''Sebium Pore Refiner izvrsno je oružje u borbi protiv proširenih pora koje mogu biti rezultat stresa, prekomjernog izlučivanja sebuma, pušenja ili zagađenja zraka. Ovaj korigirajući, nekomedogeni koncentrat poboljšava izgled kože; zahvaljujući svojoj pročišćenoj teksturi sužava pore te ih čini manje vidljivima. Svojim stezajućim aktivnim sastojcima pročišćava teksturu kože, a sadrži i antioksidanse koji čuvaju prirodnu blistavost kože. Lagana, tekuća formula u trenu se upija u kožu, ostavljajući je baršunasto mekom.
Pore Refiner, tvrdi Bioderma, je izvrsna podloga za makeup upravo zbog svojih umirujućih i matirajućih svojstava.''

Ova kremica dolazi u tubici sa 30 ml proizvoda i cijena joj je oko 110 kn. Lagane je teksture i
ostavlja mat završnicu na vašoj koži. Pošto nije nešto pretjerano hidrantna mislim da bi bilo bolje koristiti još neku kremu uz ovu. Ja sam je isprobala i kao bazu za šminku međutim ako očekujete da će vam nešto posebno produljiti trajanje šminke, nemojte se previše nadati jer tome nije ni namijenjena. Šminka lijepo sjeda na kožu kada nanesete ovu kremu, međutim ne radi ništa posebno.
Što se tiče sužavanja pora, puno mi je pomogla. Sada su mi pore puno manje i koža mi je nekako, usudila bih se reći i zategnutija na tim dijelovima lica gdje su mi bile proširene pore. Ne isušuje kožu i vrlo je lagana na licu.

Ova kremica mi se jako svidjela i preporučujem ju svima vama koji imate problem s proširenim porama jer zbilja napravi dobar posao.

Jeste li vi isprobale ovu kremu? Ako da, koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentare!

Nema komentara:

Objavi komentar