petak, 14. travnja 2017.

Jessup 10-djelni set kistova


Evo nešto općenito o ovim četkicama. Dakle, možete ih nabaviti na pink pandi (link na kraju recenzije) i cijena za set je 270 kn no često ih možete pronaći na akciji za nekih 70 kn. Što se tiče same kvalitete četkica, meni se jako sviđa. Imam ih već skoro godinu dana i niti jedna mi nije puknula ili se odvojila. Dlačice ne ispadaju i boja se ne ispire. Vrlo se lagano čiste i održavaju te nakon pranja ne mijenjaju oblik. Ne upijaju previše proizvoda, uglavnom su sve dosta zbijene tako da većinu proizvoda prenesu na lice.

Prvu i treću četkicu sa slike uglavnom koristim za nanošenje tekućeg pudera. Za takvu upotrebu mi se jako sviđaju, jer su dlačice dosta gusto zbijene što omogućava lakše nanošenje i blendanje samog proizvoda. Pravilno i ravnomjerno nanose proizvod po cijelom licu i puder vam stvarno odlično izgleda nakon nanošenja s ovim četkicama.



Drugu četkicu, koristim za blendanje korektora jer je manja te mi lakše prianja na taj dio lica nego prve dvije koje sam spomenula, no i nju možete koristiti za tekući puder. Isto kao i prethodne, odlično raspoređuje i blenda proizvod na licu te ne upija previše proizvoda što je odlično jer zapravo ne gubite puno proizvoda već veći dio iskoristite.






Četvrtu četkicu trenutno koristim za nanošenje kamenog pudera. Jako mi se sviđa jer je dosta velika pa obuhvati veći dio lica. Koristila sam je i za tekući puder međutim nije mi baš previše odgovarala zbog toga što, za razliku od prethodnih četkica, nije toliko gusto zbijena pa upija dosta proizvoda u sebe. Za kameni puder mi se jako dopala i definitivno ću je nastaviti koristiti i dalje.




Peta četkica mi se uglavnom svidjela za nanošenje pudera u prahu ili kamenog pudera na područje ispod očiju. Ima odličan oblik za to područje lica, dlačice su dosta gusto zbijene te vam pruža mogućnost lakog i pravilnog nanošenja i blendanja proizvoda na lice. Možete ju koristiti i za nanošenje konture lica, jer s njom možete postići oštriju liniju konture ali isto tako možete i vrlo lako izblendati proizvod ako želite prirodniju i laganiju konturu.



Što se tiče ovih manjih četkica, uglavnom sve koristim za nanošenje tj blendanje sjenila na očima. Jedino 8 po redu koristim i za nanošenje pudera u kamenu/prahu ispod očiju jer s njom lako mogu doći i do sitnijih područja oko očiju. Sve ostale su mi nekako pre malene za to područje pa ih koristim uglavnom za blendanje jer su za preciznije nanošenje opet prevelike, jedino 9 mogu koristiti za precizniji nanos kada trebam baš na neki određeni dio nanijeti sjenilo ili u sam pregib kapka jer su njene dlačice više zbijene i suženije na vrhu.

Sve u svemu, definitivno imate moje preporuke što se tiče četkica, mislim da su stvarno odlične i kvalitetne, a pošto su često na popustu mislim da se isplati uložiti u njih!
Jeste li vi isprobale ove četkice? Ako da, koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentare!

https://www.pinkpanda.hr/proizvod/jessup-10-djelni-set-kistova-kabuki-brushes-set-whitesilver-t075?ap=false


Nema komentara:

Objavi komentar